1. Nowoczesne wnętrza domu – minimalizm, geometria i technologia
  2. Charakterystyka cieplna budynku – zbiór wiedzy
  3. Papier pakowy – nie tylko do pakowania
  4. Jak urządzić przytulne wnętrze? Podpowiadamy!
  5. Jakie powinno być nowoczesne wnętrze?
  6. Idealnie lśniąca wanna? To proste!
  7. Czysty dom- czysta głowa!
  8. Powiew świeżości w kuchni
  9. Obrazy na ścianę są dalej w modzie?
  10. Wpuść wiosnę do pomieszczeń
  11. Do czego wykorzystać wielko- i małoformatowe reklamy?
  12. Jakie dodatki do dziecięcego pokoju wybrać?
  13. Pokój dziecka – co trzeba wiedzieć?
  14. Tapeta na ścianę – hit czy kit?
  15. Biuro w domu? Postaw na funkcjonalność
  16. Jaką farbę do malowania wybrać?
  17. Remont domu – najważniejsze informacje
  18. Biuro w domu? To proste
  19. Jak urządzić pokój młodzieżowy?
  20. Urządźmy wspólnie łazienkę
  21. O czym należy pamiętać posiadając własny dom?
  22. Odpowiednie meble sypialniane
  23. Urządzanie małego pokoju – prostsze niż myślisz
  24. Jak urządzić małą kuchnię?
  25. Jak urządzić mały pokój?
  26. 8 sposobów na upiększenie domu za pomocą akcesoriów
  27. Sposoby na to, by mały dom wyglądał na większy
  28. Jak osiągnąć styl boho w aranżacji wnętrz przy niskim budżecie?
  29. 5 sposobów, w jaki możesz ulepszyć swój dom dzięki nowoczesnej aranżacji wnętrz
  30. 5 kroków do zaprojektowania swojego idealnego domu
  31. Co zakładać do pracy w biurze? Czy damski garnitur, okaże się właściwym rozwiązaniem?
  32. Dodatki do domu w stylu boho
  33. Złote dodatki do domu – hit czy kit?
  34. Czym jest len?
  35. Modne dodatki do domu
  36. Z jakimi wydatkami wiąże się zakup oleju opałowego?
  37. Jak zmienia się sektor energetyczny?
  38. Jak nawozić róże? – nawóz do róż
  39. Automaty vendingowe ze zdrową żywnością
  40. Czemu warto montować lampy solarne led?
  41. Przydomowa oczyszczalnia ścieków – co powinieneś o niej wiedzieć?
  42. Zakup pralki używanej – najważniejsze kwestie
  43. Aranżacja mieszkania to duże zmiany
  44. Kupno domu od developera – na co zwrócić uwagę?
  45. Inwestycja w mieszkanie na wynajem – czy jest dobrym pomysłem?
  46. Jak kupić mieszkanie, które zyska na wartości?
  47. Lokalizacja mieszkania ma kluczowe znaczenie
  48. Jak tanio urządzić balkon w bloku?
  49. Oczyszczacz powietrza. Na co zwrócić uwagę przy wyborze?
  50. Nieruchomości na przedmieściach to mieszkania w szczerym polu?
  51. Bramy garażowe z napędem to dobra inwestycja?
  52. Garażowe wyprzedaże. Dlaczego warto wziąć w nich udział?
  53. Rośliny w firmie – czy to dobry pomysł?
  54. Zakup mieszkania w Warszawie w trzech krokach
  55. Czy zakup używanej retro lodówki to dobry pomysł?
  56. Jak przechowywać odzież, czyli dobrze zorganizowana garderoba
  57. W co warto zaopatrzyć mieszkanie na wynajem?
  58. Mieszkania na wynajem. Na co zwrócić uwagę?
  59. Wygodna i funkcjonalna kanapa wypoczynkowa. Jak ją wybrać?
  60. Aranżacje kuchni w bloku – 3 wskazówki
  61. Lampka nocna – ciekawy element wystroju
  62. Kolorowe poduszki – szybki sposób na odmianę wnętrza
  63. Na pierwszym planie w salonie: meble
  64. Kultowe meble PRL
  65. Szary na ścianie nie musi być nudny
  66. Jaki żyrandol w salonie wybrać?
  67. Najlepszy kolor do sypialni
  68. Z jakiej tkaniny zasłony wybrać?
  69. Pościel flanelowa – dobry wybór nie tylko na zimę!
  70. Jedwabny dywan – orientalny styl  i ekskluzywny wygląd
  71. Akcesoria dla dzieci z tkaniny bambusowej
  72. Jersey pikowany – stylowa dzianina o szerokim zastosowaniu

Utrwalenie w świadomości klientów faktu istnienia firmy, przekazanie jej wizerunku i podstawowych symboli w możliwie przystępnej formie to trudne zadanie. Wykorzystywane w tym celu są różnorodne formaty, style, jakość i rodzaje materiałów promocyjnych. Istnieją także konkretne technologie, ułatwiające pracę drukarniom i obniżające koszty firmowe. Jednym z takich rozwiązań jest reklamowanie produktów i usług w małym, poręcznym rozmiarze. 

Jak zaplanować strategię promującą nowy produkt? 

Na początku ustalić należy, do jakiej grupy kierowany jest przekaz, co oznacza, że trzeba przeprowadzić badanie rynkowe. W zależności od wielkości firmy i jej budżetu może to być duże, kilkuetapowe przedsięwzięcie lub proste zlecenie przekazane firmie zewnętrznej. Małe firmy przeprowadzają je na ograniczoną skalę i zwykle za pośrednictwem danych ze swoich kanałów sprzedażowych i profili w mediach społecznościowych. Po wstępnym ustaleniu odbiorcy trzeba określić, w jaki sposób opracować komunikat, zaprojektować jego treść i dodatki, a także formę przekazywania ich konsumentom. Cel tworzenia takiego materiału jest niezwykle istotny, ponieważ pozwala wybrać kierunek, jakim będzie podążała całą kampanią. 

Większość małych firm wybiera małoformatowe reklamy do zwrócenia na siebie uwagi grupy docelowej przy bezpośrednim kontakcie. Artykuły biurowe z pomysłowymi hasłami lub ciekawą grafiką znacznie szybciej i łatwiej docierają do konsumentów. Ich praktyczny charakter dodatkowo zachęca do korzystania z nich, np. podczas codziennej pracy.

Jakiego rodzaju formaty reklamowe są stosowane? 

W zależności od tego, jaki jest cel przekazu promocyjnego i do czego się odnosi, stosuje się różne wielkości materiałów reklamowych – firma api.pl oferuje szeroki wybór mediów i podłoży do druku, atramentów oraz akcesoriów potrzebnych do produkcji materiałów reklamowych i druku na tekstyliach. Przy dużych wydarzeniach, koncertach, przedstawieniach czy imprezach sportowych lub kulturalnych stawia się na billboardy, wielkoformatowe banery umieszczone na budynkach czy szyldy przyczepiane na ogrodzeniach. Chodzi tutaj o dotarcie do dużej liczby odbiorców w krótkim czasie za stosunkowo niską cenę jednostkową wytworzenia takiego komunikatu. Innym rodzajem promowania jest reklamowanie produktów i usług za pomocą małoformatowych reklam. Zaliczają się do nich: broszury, ulotki, wizytówki, foldery reklamowe, kalendarze i planery, teczki, naklejki, etykiety. 

Głównym założeniem tego typu formatu jest ich wielkość i poręczność. Odznaczają się również charakterem osobistym, ponieważ nawet w przypadku masowego wręczania ulotek, oddawane są w ręce pojedynczych osób. 

Jakimi technikami drukowane są reklamy małoformatowe? 

Istnieją dwa szczególnie popularne rodzaje metod drukarskich, które wybierane są ze względu na ich właściwości: 

  1. druk offsetowy,
  2. druk cyfrowy.

Pierwszy z nich, druk offsetowy, jest pozostałością po tradycyjnej technice drukowania, która ewoluowała przez wieki pod wpływem najnowszych technologii. Aby móc przenieść przygotowany wcześniej komunikat na papier, należy wykonać jego odbicie na specjalnym wałku. Po kontakcie z farbą i przejściu przez odpowiedni system otrzymuje się gotowy, nadrukowany na papierze materiał reklamowy. Całość zajmuje kilka dni, ponieważ konieczne jest przygotowanie wzorca, jednak przy większej liczbie kopii zwraca się to w cenie jednostkowej. Jakościowo oba typy osiągają podobne rezultaty. 

Druk cyfrowy dla reklamy małoformatowej to większy wydatek, ale znacznie krótszy czas oczekiwania na materiały. Często zajmuje to nieco ponad dobę. Zaletą tej techniki jest brak wcześniejszego przygotowywania wałków i matryc do druku. Wystarczy odpowiednio sformatowany plik na komputerze, a druk rusza zaraz po omówieniu szczegółów zlecenia. Skuteczne promowanie marki, produktów, usług, wydarzeń kulturalnych i sportowych jest w dzisiejszych czasach walką o uwagę odbiorcy. Im lepsze przygotowanie, tym bardziej zadowalające efekty. Oznacza to jednak, że należy sięgnąć po różnorodne techniki i metody działania, w myśl których można się wyróżnić na tle innych – grafika, kolorystyka, slogan, gadżet, czasami nawet drobny upominek czy kartka z podziękowaniem za złożenie zamówienia. 

Sending
User Review
4 (1 vote)